۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۲۷۹۵۸
دادستان اصفهان مطرح کرد؛

برخورد قاطع دادستانی با اغتشاشگران|آشوبگران باید خسارت ها را جبران کنند

برخورد قاطع دادستانی با اغتشاشگران|آشوبگران باید خسارت ها را جبران کنند
اصفهانی با تأکید بر برخورد قاطع دادستانی با آشوبگران گفت: اغتشاش‌گران باید خسارت هایی که به اموال عمومی و خصوصی وارد کرده‌اند را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی اصفهانی دادستان اصفهان ظهر امروز در حاشیه تجمع مردم اصفهان علیه فتنه‌گران، با اشاره به جنایت‌های آشوبگران علیه مردم و کشور، گفت: هرکسی بخواهد آرامش و امنیت مردم را برهم بزند و به اموال عمومی خسارت وارد کند مطمئنا از مردم نیست و مردم از چنین افرادی اعلام انزجار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: دادستانی نیز طبق وظایفی که برعهده دارد با این افراد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و علاوه بر مجازات‌هایی که قانون برای آنها در نظر گرفته است باید خسارتهایی که به مردم و اموال عمومی وارد کرده‌اند را پداخت کنند.

دادستان اصفهان با بیان اینکه دادستانی و قوه قضاییه آمادگی کامل برای رسیدگی به شکایات مردم در زمینه خسارتهای وارد شده از سوی آشوب‌گران را دارد، تصریح کرد: دادستانی و دستگاه‌ قضایی به شکایت‌های مردم در این زمینه به طور جدی رسیدگی خواهد کرد و در زمینه احقاق حقوق مردم عزیز و شریف کشورمان از آنها حمایت خواهد کرد./1304/پ203/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات